Leermodules voor winkelpersoneel basis productkennis nu beschikbaar!

22-05-24 14:58

Je winkelpersoneel kan nu online leermodules volgen! Link naar online cursus Basis Productkennis voor de Biospeciaalzaken

De BioAcademy heeft keihard gewerkt om de eerste leermodules te creëren. Een mooi aanbod om je personeel te boeien en binden. En als speciaalzaak heb je graag medewerkers die je klanten te woord staan met basis informatie over de producten, het keurmerk, de herkomst ervan en de biologische teeltmethode. Dat is tenslotte ook onderdeel van ons onderscheidend vermogen als speciaalzaak. De cursus is makkelijk online te volgen en af te ronden met een certificaat. Op rustige momenten in de winkel, kunnen je medewerkers met de leermodules aan de slag.

Speciaal voor de Biowinkelvereniging-leden heeft de BioAcademy een aantrekkelijk aanbod gemaakt en ontvang je als Biowinkellid 20% korting bij het aanmelden van medewerkers voor deze online cursus. Vul hiervoor tijdens het aanmelden de couponcode: BioWinkel20 in.

Meer voordeel en meedenken? Verbind je dan als Biowinkelpartner aan BioAcademy. Dan krijg je meer voordeel, ben je welkom op inspiratiedagen, kun je gebruik maken van alle faciliteiten van het BioAcademy platform, denk je mee in het leeraanbod en bouw je ondertussen ‘verder’ mee aan vervolgmodules.

In de bijlage de PDF waarin je kunt zien wat dit Biowinkelpartnerpakket inhoudt, hoe je je als Biowinkelpartner verbindt aan BioAcademy en met je medewerkers aan de slag kunt gaan!

Heb je vragen of zijn er onduidelijkheden neem dan contact op met de BioAcademy: secretariaat@bioacademy.nl