Kom je ook naar de kennis inspiratie dag?

06-03-23 15:10

De Kennis & Inspiratiedag is een jaarlijkse bijeenkomst georganiseerd door de BioAcademy. Om samen te werken aan een krachtige biologische sector! We gaan aan de slag met deze vragen:

Op weg naar 25% biologisch in de EU: hoe dan?

Welke kennis is nodig om gedrag te beïnvloeden naar 25% biologisch? In welke leervorm bieden we dat aan? Wat drijft de consument, wat bepaalt gedrag? En wat beweegt de consument over de drempel naar biologisch? Met deze vragen gaan we aan de slag, sluit aan! Kom ontmoeten, delen, samenwerken en verbinden op 16 maart. We staan vooral stil bij de mens en specifiek het aankoopgedrag. Na het plenaire deel met inspirerende inleiders is er ruimte voor uitwisseling en het volgen van een workshop.

Klik hier voor het volledige programma.

De Kennis & Inspiratiedag is met korting te bezoeken voor leden van de Biowinkelvereniging (€ 50,00 ipv € 65,00) en naast de plenaire bijeenkomst en verdiepende workshops is er uiteraard ook volop ruimte voor ontmoeting met een hapje, drankje en een gezamenlijke maaltijd.

Je kan je aanmelden via secretariaat@bioacademy.nl, vermeld daarbij je lidmaatschap van de BWV.

vind-ik-leuk(s)