Nieuws

Welke uitdagingen binnen de branche hebben invloed op het implementeren van True Pricing bij de biologische speciaalzaken?

29-03-22 08:43

Wij zijn twee studentes van de Master Circulaire Economie bij de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. We hebben met veel verschillende ondernemers binnen de biologische voedingsbranche gesproken. Wij hebben veel geleerd over het proces van ons eten: van de afkomst van Honing van de Traay tot aan de klantenbinding bij Goodyfood. Hartelijk dank aan alle ondernemers die hieraan meegewerkt hebben! Het resultaat is een uitgebreid rapport dat opgevraagd kan worden bij Daisy Alsemgeest. Wij zijn nu aangekomen bij de tweede fase, de implementatie van de True Price. Wij gaan een ontwerp maken waarmee het True Price winkelformat kan worden overgedragen aan biologische speciaalzaken die aangesloten zijn bij de Biowinkelvereniging. Mochten jullie hier gedachtes met ons over wisselen of andere vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag!

vind-ik-leuk(s)